منیر الحدادی یک پدیده که فلورنتینو پرز او را میخواهد!
بارسا نیوز تبليغات

نتيجه ي آخرين بازي

بارسلونا بارسلونا
6
بيلبائو
لئون
0

بنر ما در اين وب سايت

http://barcahome.loxblog.com
18:44 جواد

جهان پدیده ی جدیدی را در فوتبال تجربه خواهد کرد که جواهر آکادمی بارسلونا نام گرفته است . بازیکنی که در سن 18 سالگی توانسته است چشم جهانیان را معطوف به خود کند . این پدیده ی جدید مورد توجه ی رئیس فعلی باشگاه رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرز نیز قرار گرفته است .




گفته میشود پرز از سال گذشته در تلاش برای خرید منیر الحدادی بوده است . باشگاه بارسلونا قراردادی معتبر تا سال 2017 با منیر دارد و بند جدایی او در قراردادش 12 میلیون یورو ذکر شده است و در صورتی که در تیم اصلی به کار گرفته شود بند جدایی او به 35 میلیون یورو افزایش خواهد یافت .

 23 ژانویه وب سایت مادرید بارسلونا در خبری اعلام کرد که رئال مادرید در تلاش برای خرید تعدادی بازیکن جدید است که نام منیر الحدادی نیز در میان اسامی بود .

پورتال تریبال فوتبال نیز از علاقه ی باشگاه آرسنال به منیر الحدادی خبر داده است . به گفته ی پورتال تریبال فوتبال علاوه بر رئال مادرید و آرسنال باشگاه پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ نیز در تلاش برای خرید منیر الحدادی هستند . منیر الحدادی در سال 2011 به مدرسه ی فوتبال بارسلونا پیوست . منیر الحدادی در منطقه ی اسکوریال شهر مادرید اسپانیا متولد شد اما دارای ریشه ی مراکشی است .


منیر الحدادی 18 ساله نشان داده است که برای کسب موفقیت آماده است . آنچه که منیر به نمایش میگذارد به ما اجازه میدهد که او را  حتی جانشین اصلی لیونل مسی بدانیم .

منبع:بارسانیوز


نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت12:14---31 مرداد 1393
حتی اگه همه ستاره هاشون رو بدن نباید بذاریم الحدادی از بارسا بره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خانه بارسایی هابارسابارسلونامنیر الحدادی الحدادی
ادامه خبر...